PKS Gdynia informuje o ważnej zmianie dla swoich pasażerów. Rozpoczynając od dnia 7 grudnia 2023 roku, nastąpiło zawieszenie działalności kasy biletowej w mieście Puck. Jak podaje przewoźnik, ta niespodziewana sytuacja wynika z konieczności rozebrania tymczasowego kontenera, który do tej pory pełnił rolę punktu obsługi klientów.
Nieodłączną częścią funkcjonowania przewoźnika jest zapewnienie biletów dla swoich klientów, a tymczasowe wstrzymanie ich sprzedaży w Pucku rozpoczęło się właśnie 7 grudnia 2023 r. Przedstawiciele spółki PKS Gdynia uspokajają jednak, że zrobią wszystko co w ich mocy, aby jak najszybciej umożliwić ponowny zakup biletów w kasach w mieście Puck.
W trosce o dobro klientów, PKS Gdynia przyznaje, że musiała podjąć decyzję o chwilowym zatrzymaniu sprzedaży biletów w Punku, co jest bezpośrednio spowodowane likwidacją tymczasowego kontenera służącego do obsługi pasażerów. Mimo to, firma z całą pewnością podkreśla, że jest w trakcie podejmowania działań mających na celu jak najszybsze otworzenie kasy biletowej w odnowionym budynku dworca kolejowego, co pozwoli klientom na bezproblemowy zakup biletów.